2019. október 3., csütörtök

Csütörtök van

de úgy érzem magam, mintha egy hónapja egyfolytában követ törtem volna valahol, alvásmegvonással egybekötve :-)
Bent is összejöttek a dolgok, a lányoknak elég húzós volt a hét a suliban, beindult a reggeli korcsolya és szerintem a mai időjárás sem sokat segített a kedvemen.
Kedden mindhárom csaj délelőtt próbált a sportcsarnokban az esti Zene Világnapjára, délután szusszantak egyet, aztán négyre elvittem őket a jégre, mert csak 17:25-kor volt a találkozó a kórussal a koncert előtt.





Szerdán 5:10-kor keltettem őket, nem voltak felhőtlenül boldogok, de összekapták magukat. A jégről szerencsére úgy jöttek le, hogy nagyon jó volt; ami a szomorú, az az, hogy összesen öten voltak.

Délután matek tanár, mert csütörtökön témazárót írtak, este még Lalánál is voltak énekelni.
Ma délután tanultunk holnapra, Dorkának nyelvtan és angol dolgozat, hatkor indultunk az esti edzésre, kilencig jégen lesznek, de szárazzal kezdenek.
Orsitól sajnos elbúcsúznak holnap, mert péntekre nagyon fáradtak már és úgy érzik, hogy nem fér bele ennyi minden. Nem is érzik magukat olyan jól, mint tavaly, megújult a csapat, már korábban is jelezték, de kértem, hogy adjuk időt a dolognak. Ma döntésre jutottak, amit én személy szerint nagyon sajnálok, de megértem és elfogadom, tényleg nem lehet szétszakadni. Péntek este még ott a balett is és szombaton hatkor kelnek megint az edzés miatt.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése