2018. április 5., csütörtök

A héten sem

unatkozunk.

Kedden megvolt az utolsó jeges edzés a pénteki bemutató előtt.

Szerdán Dorka azzal jött haza a suliból, hogy ma környezet dolgozatot írnak, persze a szünetben akárhányszor faggattam a tanulnivalókról, konzekvensen letagadta, hogy bármi tanulnivalója lenne. Hát megtettünk mindent, amit egy röpke órában lehetett, mert utána úszásedzés volt, este meg már nem nyaggattam. Ha nem jól sikerül, úgyis eléggé szomorú lesz, hátha megtanulja, hogy oda kell figyelni, amikor a számonkéréseket bejelentik.

Ma nyugis délután lesz, semmi edzés, holnap pedig fél négyre már a jégpályán kell lenni. Melegítenek, próbálnak, aztán fél öttől öltözködnek és ötkor kezdődik a program. Körülbelül egy óra alatt lemennek a bemutatók és után két óra szabad korcsolyázás lesz.
Várunk mindenkit szeretettel!

Szombaton még lesz jeges edzés, várhatóan május közepéig lesz jég. Vasárnapra túrát tervezünk, reméljük az idő is szép lesz hozzá.

2 megjegyzés:

  1. Én tz előtti nap soha nem vittem Rékát edzeni, nem mertem... Persze nem ez a normális. ...

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Szia!
      Én nem vagyok ilyen rendes :-)
      Tavaszi szünetben nyugodtan tanulhatott volna, ha nem felejti el...

      Törlés