2013. október 17., csütörtök

Alopecia areata

Egy kis információ Lili betegségéről, amiről bevallom én sem hallottam egészen addig, amíg bele nem kerültünk mi is ebbe a helyzetbe. Nekem sokat segített az elején ez a blog, ahol rengeteg információt találtam, ami persze egyáltalán nem nyugtatott meg. Azóta csatlakoztunk a Magyar Alopecia Areata Közösség önsegítő csoportjához, de bevallom, találkozón még nem vettünk részt, mert nem tudom, Lili hogyan reagálná le. Segítene-e neki, ha találkozna másokkal, akik hasonló helyzetben vannak, vagy megijesztené-e, ha látja mik a kilátások... Amit ugyebár mi sem tudunk pontosan, mert az orvosunk sem tudja megmondani, reménykedünk, hogy nem megy át totalisba, és nem veszíti el a szemöldökét, szempilláját. Most különösen bizakodóak vagyunk, mert szépen növöget, bár még nem mindenhol, de ezen még egyelőre nem aggódom, mert nem is egyszerre hullott ki. Ami komolyabb problémát okoz, az az, hogy kedden a táncórán, kopasznak csúfolta egy új kislány és nem beszél róla, nem is tőle tudom, Timi (a tánctanár nénijük) jött oda óra után, és elmesélte, hogy mi történt. Lili persze egy szót sem volt hajlandó mondani a dologról, így nem is erőltettem, de este erősen vérzett a szívem, amikor már az ágyban elmondta, hogy ő többet nem megy táncra és legyek szíves, írassam ki... És rajzolja folyamatosan a földig érő hajú lányokat...

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése