2013. október 7., hétfő

2013.06.07.


Ma volt Panyó bölcsis ballagása, csuda édesek voltak a gyerekek, fegyelmezettek, nagyon helyes kis műsort adtak. Köszönjük Krisztinek és Szilvinek. Édes kis ballagós tarisznyát kaptak, benne nekünk is meglepetésként pár kép a bölcsis évükről. Mi is készítettünk egy-egy fényképes ajándékot, de a csoport közösen adott vásárlási utalványt és virágot.


Ballagás után körhintáztunk és Alma koncerten voltunk. Panyó lábát törte a cipő, cipelem már vagy tíz perce, mikor a vállamra hajtja a fejét és nagyot sóhajt. Mi a baj? kérdezem. Elfáradtam. Mibe? HÁT A CIPELÉSBE!
Panyó mesél: Boldogan éltek, amíg meg nem haltak, aztán a királylány hazaköltözött a szüleihez, a királyfi meg szomorúan elindult. Hová ment? – kérdezem. Kis gondolkodás után: A FENE TUDJA…
Hogy ezeket honnan szedi???
Lányok jól vannak, naponta háromszor beszélünk telefonon, sokat fürdenek, voltak a vadasparkban is, megnézni az őzikéket. Lilin csütörtökön már éreztem, hogy jönne, de azt mondta, marad még…

Nekem borzasztóan hiányoznak, alig várom a szombat reggelt, hogy mehessünk értük. Panyó viszont iszonyatosan élvezi az egykeséget, hétfőn este, mikor először fürdött egyedül és vettem ki, olyan örömmel szólalt meg: ANYA, MA ÉN VAGYOK AZ ELSŐ!!! Ha bárki megkérdezni, azt mondja, hogy nem hiányoznak neki a csajok, de minden nap a bölcsiből hazafelé megkérdezi, hogy megyünk-e a lányokért, ha bármit veszünk, hoz a lányoknak is, szóval azért nem olyan rossz tesó :-D

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése