2020. október 18., vasárnap

Kicsit húzós

 hétvégét alakítottunk magunknak. Szombaton reggel hétre elvittem a nagyokat edzeni, tankoltam, rohantam haza Pankáért, akit nyolcra kellett jégre tenni. Fél kilencre én is elfutottam Walkenergie-re, imádom, szuper ezzel indítani a napot.

Jég után Lilkó az osztálytársaival bandázott, Dorka és Panni tanult, mi meg szétkaptunk a szekrényt a nappaliban. A maradék szombaton és vasárnap úgy néztünk ki, mint a vándorcigányok, minden cuccunk szerteszét a lakásban. Attila lefestette a falat a régi szekrény helyén és még este zárás előtt beestünk az Ikeába az újért. Egész vasárnap szerelt, próbáltunk a káoszban tanulni a csajokkal, aztán négyre vittem őket csoportos ének órára. Már készülnek a karácsonyi gálára, december 20-án lesz a Köfémben. Énekelnek majd egyéni dalt ill. színpadra állítanak egy kis musical részletet is. 

Lassan összeáll a szekrény, jó lenne még éjfél előtt visszapakolni mindent. 

Hála az égnek már csak négy nap az őszi szünetig, kemény volt ez a hét, és a következő sem lesz laza, Lili hétfőn háromból ír. Matek, fizika, biológia. Remélem sikerülni fog neki. Dorkának hétfőn versből felelés, küzd Csokonaival, és angol szódolgozat. Panka történelemből ír. Keddtől kicsit lazább, de ott is lesz minden napra valami finomság. 

Panka jövő vasárnap Érden versenyez a pre-juvenile csapattal a Jégördög kupán, úgyhogy ezdésből sem lesz hiány, még próbálnak plusz jégidőt szerezni. Sajnos zárt kapus lesz, így látni nem fogjuk.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése