2019. június 9., vasárnap

Esti mese

Az az igazság, hogy még mindig olvasok a csajoknak esténként, bár Attila szerint már nyugodtan olvashatnának maguknak. Napközben olvasgatnak is hol többet, hol kevesebbet és persze ebben sem egyformák. A legszívesebben talán Panka vesz a kezébe könyvet, Lilit pedig többnyire ki lehet vele kergetni a világból, már most pár nap alatt elolvasta Wéber Anikó: Cseresznyeliget titka c. könyvét.
Esténként viszont én olvasok, már ágyban vannak, ez a nap lezárása nálunk.

Most éppen ezt olvassuk:
Még én is alig várom a következő fejezetet :-)

Előtte a Panka szülinapjára kapott Bors Borikat olvastunk, ami 8+-os, de a nagyok is jókat kuncogtak rajta.
Dorka pedig rászokott Kristina Ohlsson könyveire. Skandináv krimiíró, tőle először felnőtteknek szóló könyvet olvastam, aztán kiderült, hogy gyerekeknek is ír. Négy ifjúsági könyve jelent meg magyarul és mindet felfaltuk már.



2 megjegyzés:

  1. Köszi, rám férnek a tippek . :) Még Réka is szereti , ha olvasok nekik, igazából még jobban is , mint Zalán. :)
    Popianyu

    VálaszTörlés
  2. Nagyon nagyon szeretem olvasni az írásaidat. Szerintem csak így lesznek könyvszeretők. Jól csinálod ezt az esti olvasást.

    VálaszTörlés