2013. december 30., hétfő

Karácsony 2013

Kicsit kapkodósra sikerült idén az év vége, mert még 21-én is dolgoztam, így 22-23-a főként takarítással telt. 23-án délelőtt még Balatonfüreden is voltunk, Lilit vittük az akupunktúrás kezelésre. Utána megnéztük Veszprémben a karácsonyi vásárt, de nem voltunk elájulva tőle. Este előkészítettem a másnapi ebédet is, hogy ne kelljen egész nap a konyhában állnom. Aszalt szilvával töltött baconba göngyölt pulykamellet készítettem. Ill. őszibarackos sajtosat krumplipürével. Előtte hagymaleves volt, ezt mindenki szereti nálunk.
Este miután letettük a lányokat Attila bevonszolta a fát és feldíszítettük. Kicsit ritkásan rendelkezett ágakkal, Attila meg is sértődött, amikor kinevettem a talpba állított fenyőt, pedig szólt előre, hogy nekem nem fog tetszeni, de azt mondta, nem volt szebb. Végül mire felaggattuk rá a díszeket, egészen pofás lett a végeredmény. Alávarázsoltam az előző éjjel becsomagolt ajándékokat.
Reggel nyolc körül ébredtek a csajok, nagyon tetszett nekik a fa, főleg Panninak, többször is elmondta, hogy milyen szép. Nagy bontogatás kezdődött, majd kis szomorúság Lili részéről, mert nem volt a fa alatt az áhított Jojo nyuszi. Mondta is, hogy NAGYON UNCSI EZ A KARÁCSONY, MERT NEM HOZOTT A JÉZUSKA JOJO NYUSZIT. Sajnáltam édesemet, de nem fogok két éveseknek való ajándékot venni neki…

Végül aztán el is felejtette, kipróbáltuk az új társasokat. Játszottunk a playmobilos lovakkal. Egészen jól ebédeltek is, délután pedig folytatódott a játék, estig. 





25-én Attila szüleihez mentünk, a szokásos halászlé (és egyebek, mert a Mama mindig lakodalommal készül az unokáknak) ebédre. Itt is megvolt a bontogatás, fogyott a szaloncukor a fáról. Mi mióta gyerekek vannak, a fa alá tesszük egy tálban, de sokkal érdekesebb a mamánál letépkedni a felkötözöttet.



Délután anyuékhoz csatlakoztunk, ahol már ott voltak tesóék is. Sophie kiskutyát kapott karácsonyra, így vitathatatlanul Miley volt a nap(ok) sztárja. Jól eljátszottak az unokatesók egymással is, szerencsére. Ajándékdömping itt is megvolt, kaptak klassz társasokat, lovacskákat, amik járnak is.







A hagyományokkal szakítva 26-án nem mi mentünk Enyingre Marikához és Vikihez, hanem Apu elhozta őket, Attila pedig hazavitte délután. Ismét rengeteg ajándék volt, még az elmaradt mikulást is hozták a csajoknak. Kaptak nagyon klassz gyurmaformázó készletet, egy-két darabot már ki is néztem a tortázáshoz.


27-én játszottunk a sok új játékkal, gyurmáztunk, agyagoztunk. Délelőtt bevittük Esztiékkel a négy csajt a városba levegőzni egyet, sétáltunk a belvárosban. Kaptak trombitát és álarcot szilveszterre, ettek kürtős kalácsot. A kocsihoz visszafelé jó nagy zajjal voltak, kiűzték az ártó szellemeket. 








Este anyósomékhoz vittük a lányokat aludni, mert Group’n’Swing koncertre mentünk Attilával a MOM Kulturális központba. Kicsit felemás élmény volt, a zenekar túl volt hangosítva, sokszor elnyomta az éneket, de azért a zenei része jó volt, a körítés nem kellett volna, nekünk nem jött be.
Reggel viszonylag korán mentünk a lányokért, hogy még tudjanak játszani Sophieval, aki ebéd után hazaindult.  
Ezután pár pihenős nap következett, hétvégén lovaglással. 30-án Ádival és Andrissal a játszóházban tomboltak a csajok, Lillával kiegészülve. Kora délután Ildiéknél voltunk karácsonyozni kicsit, akik két utazás között hazaugrottak. Itt is klassz ajándékokat kaptak és egyre jobban tudnak együtt játszani.




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése