2024. április 25., csütörtök

Szombaton

 nem volt edzés, így a lányok kicsit tudtak készülni a következő hétre. Délután elvittük őket főpróbára, onnan már egyedül jöttek haza, mert mi úton voltunk a Magna Cum Laude koncertre. Hát valami szuper volt, én ezt a Misi fiút nagyon szeretem, még a szeme is mosolyog, mikor énekel. Jó a zene, van mondanivalója a szövegeknek. Két óra örömzene volt. Fél tizenkettőre értünk haza, én akkor már kicsit fáradt voltam, mert múlt hét szombaton dolgoztunk és elfelejtettem törölni az ébresztőt, így ötkor keltem. Viszont volt időm vasalni reggel :-)

Vasárnap kilencre kellett elszállítani a csajokat a Köfémbe, aztán takarítottam, főztem hétfőre. Háromkor volt Padlás és hatkor a Rómeó előadás. Szegény Panka már szombat este köhögött, vasárnap délelőtt hangja sem nagyon volt, ráadásul mindkét darabban jó magas dalt kell énekelnie, de megugrotta. A Rómeós duett végén picit lehetett érezni, de ügyes volt. Hétfőn még elment suliba, de kedden már az orvosnál voltunk, azóta itthon fekszik. Ha éppen nem fuldoklik, nagyokat alszik. 

Az előadások telt házasak voltak és jól sikerültek, megint nagyon ügyes volt a kis társulat.

Nálunk mindenki ment hétfőn, nem kértünk kikérőt, mert dolgozatok voltak, azt inkább megírják a többiekkel, nem szeretik egyedül pótolni. Pankán kívül a többiek keddtől is tolják, viszonylag kemény hét, minden nap ilyen-olyan doga. Dorka két hónapja jár a matek tanárnőhöz péntekenként, nem annyira örül neki, mert addigra már hulla fáradt, viszont ez az egyetlen szabad délutánja és a tanárnőnek is. Kedden mondta, hogy nagyon könnyen ment a matek dolgozat, ez gyanús, biztosan nagyon elrontotta. Mondtam neki, hogy ne legyen ilyen negatív, biztosan azért érezte könnyűnek, mert jól ment. Ma kiderült, hogy nekem volt igazam és ötös lett a dolgozat. Nagyon boldog volt. Meg én is, mert igazolást nyert, amit eddig is sejtettem, hogy nem a gyerek hülye matekból, hanem a tanár nem tud tanítani a suliban és ha valaki elmagyarázza rendesen, akkor menni fog.

Lili ma Budapesten volt a Lányok Napja rendezvényen, rákkutatás és robotika volt a fő irányvonal, még nem ért haza, de telefonon mondta, hogy nagyon tetszett, nagyon érdekes volt. Neki most már nagyon biztosnak tűnik ez az egészségügyi/segítő irányvonal, most éppen a fizioterapeuta, de még bármi lehet az elkövetkező két évben. 




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése