Bár ugye a napi táska/házi ellenőrzés és tanulás miatt és a korábban lezajlott fogadó órák kapcsán képben voltam a lányok tanulmányi előmenetelével, megkaptuk a hivatalos értesítést is. Mára az összes tájékoztató füzet hazaérkezett.
Panka nagyon szépen indította az évet, magatartás, szorgalom példás, főtantárgyak 100%, készségtárgyakból kitűnően teljesített. Egy hónap után persze nagy következtetéseket nem vonnék le, de az biztosan látszik, hogy megérkezett ő ebbe az iskolás létbe rendesen, helyén van, lelkes, szorgalmas és nagyon élvezi a "nagylányságot".
Dodókának egy matek négyes csúszott be és magatartásból lett négyes, de neki vissza kell szokni a suliba, újra kell tanulni, hogy jelentkezni kell és nem beszélhet reggeltől estig, ahogy itthon tette. Menni fog ez neki, hiszen nagyon kötelességtudó, szabálykövető ő is, Csilla nénivel is meg kell találni a hangot, majd szépen ráérez, hogy mit lehet és mit nem, meddig mehet el.
A héten elég keményen kellett tanulnunk, mert írtak környezetből, magyarból, matekból javítót, informatikából dolgozatot és holnap vár még rá egy angol dolgozat. Hétvégén környezet gyűjtőmunkát készítettünk, ennek a nyúl örült a legjobban, mert kapott egy-egy zacskó búza és zabkalászt, mert kellett egy-egy szál a tablóra.
Lilusnak indult nagyon nehezen ez az éve, beszedett egy matek hármast az elején, elfelejtette a szorzótáblát, döbbenetes, hogy mennyire, magyarból is négyeseket hozott. Kicsit lekaptuk a tíz körméről, mert emellett még lusta és hisztis is volt, nem volt kedve tanulni. Elővettük a másodikas matek könyvet, minden nap dolgoztunk belőle, amiket tavaly kihagytak megoldottuk, nyúztuk a szorzótáblát, és meg is lett az eredménye, mert ma hozott egy 100 %-os matek dogát és egy 92 %-os magyart. Nagyon megdicsérgettük. Reméljük, hogy most elkapta a fonalat és innentől nagyobb kedvvel áll neki a feladatainak, hogy sikerélménye van.
Nincsenek megjegyzések:
Megjegyzés küldése