2014. december 7., vasárnap

Sűrű hétvége

Szombaton negyed kettőkor jöttem ki a suliból, kettőkor a lányoknak Dóri és Zsófi zsúrjában kellett volna lennie. Végül egy gyors ebéd után fél három után oda is értünk. Közben a Marika is befutott, hozott a csajoknak lufit és Mikulás csomagot, sajnos nem sok időt tudtunk együtt tölteni. Eredetileg úgy terveztem, hogy beadom a csajokat és hazajövök takarítani, de szinte mindenkivel ott maradt az anyukája, így a csajok sem engedtek haza. Végül jót beszélgettünk a többi szülővel, de ezer dolgom lett volna otthon is. Majdnem hét óra volt, mire a csajokat össze tudtam szedni, hogy hazainduljunk. Nagyon jól érezték magukat.
Itthon aztán gyors fürdés és meseolvasás után hamar el is aludtak.
Vasárnap délelőtt takarítottunk, a lányok is rendbe tették a szobájukat, Dorkának volt egy kis matek írásbelije. Attila szüleinél ebédeltünk, de kettőre már rohannunk is kellett a Széchenyi úti Református templomba, ahol a lányok adventi koncertet adtak az emelt énekesekkel.
Helyesek voltak nagyon, eljött Dóri néni is, Lilus osztályfőnöke.


A gyerekeket minden tisztelet megilleti, mert szerintem teljesen felesleges volt kettőre menni. Kb. 25-kor végeztek a próbával és egy csomót kellett várni a saját műsorukra, és utána még csendben végighallgatni a többiek műsorát, mert a közös éneklés a nagy kórussal majdnem négykor volt már.
Nagyon jól bírták szerintem.
Panka meg így járt:
A héten készítettem citromkrémet, a héját is felhasználtam egy kis karácsonyi dísznek.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése